Jaka karte TV kupic?

Autor: Wojtek Kubissa (kubissa_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 19:14:09 MET

Na razie mam P166MMX 64 MB EDO i dysk 3,3MB (zapis wg testu Sandra
(wiarygodny wg Chipa) - okolo 2,5MB/s)

Czy dokupujac karte TV (mysle o Equinox PV-BT878P+ najlepszej wg Chipa
6/99) i ewentualnie inny procesor (tylko jaki najszybszy bedzie
dzialal z moja plyta SOYO5XB5 (ma do 75Mhzx4,5 i napiecia 2,1 2,8 2,9
3,2 3,3 3,52 dokladne dane na stronie www.soyo.com )? bede mogl
zapisywac obraz z kamery? W jakiej rozdzielczosci nie bedzie klopotow
z gubieniem klatek?

A jesli nie to co kupic?
plyta+procesor do 1000zl,
karta grafiki + katrta TV czy jedna spelniajaca obie funkcje?
pamiec 128 MB

dysk co najmniej 13MB i tak bede chcial kupic ale jeszcze nie teraz.

Jesli decycowal bym sie na zmiane sprzetu to ma on takze dekedowac
sprzetowo DVD - karta. W kazdym razie zeby nie trzeba bylo dodatkowego
dekodera. Nie musze kupowac teraz. Moge poczekac az ceny jeszcze
spadna.

Jeszcze jedno pytanie: Czy duzo zalezy od oprogramowania? Znalazlem
taki program: "VIRTUALDUB - rewelacyjny darmowy program do
przechwytywania obrazu. Tworzy plik AVI, pozwala zapisywać AVI o
długoœci powyżej 2Gb(!), super prędkoœć zrzucania - do 10Mb na sekundę
- już nigdy nie zgubisz żadnej klatki przy przechwytywaniu... "
na stronie www.nicodem.z.pl
Czy bedzie lepszy od innych?

Czy sa jakies strony gdzie mozna poczytac o sprzecie do amatorskiego
montazu video?
Pozdrawiam

Wojtek

kubissa_at_kki.net.pl