Re: SB Live & SB Live Value

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 16:34:20 MET

Użytkownik Lukasz Jakubek <Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:84fl1i$7v7$1_at_mail.insert.com.pl...
> Uuu, to raczej nie wzmacniacz...

> Musiałem odpowiedzieć nieprecyzyjnie:
> Obecnie dostępne wersje Value 1024 _mają_ wejście spdif z CD rom-u.
> Mam SBL! Value i mam wejście po cyfrze z CD-ka.

jawi mi sie to niemozliwe:-)
specjalnie ogladalem plytke u sprzedawcy: ten value 1024 ma wyjscie spdif, a
po wejsciu zostal tylko slad. znaczy sie, nie jest dolutowane do plytki. a
jezeli twoj value 1024 ma takie wejscie (wersja z bonusem?..) , powiedz
gdzie go kupiles i za ile, bo ja bardzo chetnie