Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:00:32 MET

Sebek wrote:

[...]
> 3. Czy SB Live ma wejście cyfrowe aby podłączyć CD-Rom (do słuchania muzyki
> a nie przepływu danych oczywiście)

Wersja full ma we i wy, natomiast value starsze mają wejście a nie mają
wyjścia (to na pewno), nowsze (tj 1024) z tego co wiem mają wyjście a
nie mają wejścia. Do starszych można więc podłączyć CDROM przez SPDIF,
ale niewiele CDROMów ma takie wyjście - pełna lista na
http://www.sblive.com/support/cdrom.html
Oczywiście zawsze można połączyć kabelkiem analogowym, a gdzieś kiedyś
znalazłem takiego fajnego plugina do winampa, że sygnał był przesyłany
tasiemką IDE (może to poprawia jakość, ja mam za cienki sprzęt, żeby
usłyszeć różnicę).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen