Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Lukasz Jakubek (Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:55:23 MET

> Ciężko stwierdzić. Wzmaczniacz (Yamaha) w odległości 2-3 metrów od kompa.
Uuu, to raczej nie wzmacniacz...

> Czyli wersja Value nie ma a full ma.
Musiałem odpowiedzieć nieprecyzyjnie:
Obecnie dostępne wersje Value 1024 _mają_ wejście spdif z CD rom-u.
Mam SBL! Value i mam wejście po cyfrze z CD-ka.

A co do zakłóceń - może być, że samo zasilanie z płyty jest tak
zapaskudzone,
że ekranowanie nic nie da. Szkoda, bo u mnie wystarczy, że suwam
myszką po menu, a z głośników dochodzi takie śliczne CHR-CHR-ZIPPPPP,
i to w Environmental audio :))) .

Łukasz