Re: pomocy ....

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 16:26:40 MET

Sławomir Januszkiewicz wrote:

> Funkcjonalnie można ale wtedy nie jest to zgodne z normami i nie daj
> Boże przyjdzie ktoś kto nie wie otych wynalazkach i zacznie wszystkie
> gniazda i krosownice zarabiać na nowo :)

Znasz roznice pomiedzy EIA-TIA568A i EIA-TIA568B?
Roznia sie kolorami par i w tym momencie jesli jestes przyzwyczajony do
ukladu "B" nie widze nic zlego w tym ze na osprzecie "A" zastosujesz
rozszycie "B". Czasami wrecz trzeba bo z jednej strony jest osprzet "A"
a z drugiej "B" i na cos trzeba sie zdecydowac.
Normy jakiejs nalezy sie jednak trzymac, bo inaczej nawet samemu po
kilku miesiacah mozna zwariowac.

Piotr Murawski