Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:58:41 MET

Na pl.comp.pecet Tomasz Fidecki <tfidecki_at_jms.com.pl> napisał:
> "Tomasz Stafiński" wrote:
> Tym się kończy automatyczna krytyka tego co powie expert ;-)
> No i co mądry kolega znający się świetnie na energetyce na to, co
> mówili wczoraj w TV specjaliści z elektrowni? No właśnie ni mniej ni
> więcej to co powiedział expert.

Okaże się jutro o północy... ale generalnie mnie uczono, że w razie
nadwyżki mocy zaczynają ją pobierać elektrownie szczytowo-pompowe,
a wytwarzana moc jest powoli zmniejszana, więc nie rzutuje to
na stabilność systemu.
Mogę jedynie podejrzewać, że elektrownie szczytowe są już "pełne"
w związku z obawami o PR2000 (zapasy energii) i nie ma tej ewentualnej
nadwyżki mocy gdzie zrzucić...

Poza tym... problem nie polega na tym, że nagle spadnie odbierana
moc, tylko na tym, że szacunki poboru mocy mogą być zbyt wysokie
i PSE zamówi za dużo....

> I po co były te studia...?

Po jajco... bo i tak pracuję jako admin.... :)

> Tomasz Fidecki

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk