Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:50:37 MET

Pewnego dnia, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> na pl.comp.pecet napisał(a):

>Ja tez dla jasnosci powiem, ze pewnie wolalbym Abita (bo z tym usypianiem
>pewnie da sie cos zrobic).

Zdaje sie kiedys cos pisales o BH6 rev 1.1 - ze nie usypia, tak ?
Wlasciwie nie o to chodzi, ze nie usypia a prawdopodobnie nie budzi sie
? :))
Sprawdzilem 2 egzemplarze BH6 1.1 - z win98pl i z win98SE - obydwa z
najnowszymi biosami. Budza sie ok.
Moja BH6 1.01 zawsze sie budzila bez problemow.

>gdybym komus mial skladac komlputer (a jak ja mu juz skladam to znaczy ze
>on/ona sam/a nie potrafi tego zrobic).. to juz Abita bym nie wlozyl...

Hmm.. ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl