dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: nemecek (rgrabek_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 22:08:30 MET

Mam problem z czytnikiem DVD LG 4x. Nie chce mi duren czytac niektorych
plyt DVD. Maja jedna wspolna ceche - zlotawy odcien. Nie jestem pewien
czy to dlatego, ze sa to plyty nagrywane, czyli DVD-R lub DVD-RAM, ale
przeciez pochodza z pewnego zrodla - wypozyczalni video, wiec ya
ewentualnosc, chyba nie wchodzi w gre, czy tez dlatego, ze sa
dwuwarstwowe, ale takie powinien ten czytnik wg. specyfikacji czytac !!
Nie wiem, moze go trzeba wymienic ? Ktos mial, ma podobne problemy ???

Pozdrawiam
Radek