Re: dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: Tomasz \ (press_at_Nokia.org.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 00:55:30 MET

nemecek <rgrabek_at_elka.pw.edu.pl> wrote in message
> Mam problem z czytnikiem DVD LG 4x.

Witaj :-) Do niedawna tez mialem ten czytnik otaz karte ATI RAGE 128. Mialem
te same problemy, niestety :-( LG ma ponoc najlepsza korekcje...ale co Ci z
tego skoro ma problemy z odczytem dwuwarstwowek i staje deba w pewnym
momencie...z tego co sie orientuje, to mam problemy z ogniskowaniem na
drugiej warstwie...

> Nie chce mi duren czytac niektorych
> plyt DVD.

Obawiam sie, ze albo wymienisz na inny egzemplarz i w koncu trafisz na taki,
ktore jest dobrze zestrojony, albo zmien na inna marke, np. Samsung :-(

> Maja jedna wspolna ceche - zlotawy odcien.

Ewidentnie plyty dwuwarstwowe...

> Nie jestem pewien
> czy to dlatego, ze sa to plyty nagrywane, czyli DVD-R lub DVD-RAM, ale
> przeciez pochodza z pewnego zrodla - wypozyczalni video, wiec ya
> ewentualnosc, chyba nie wchodzi w gre, czy tez dlatego, ze sa
> dwuwarstwowe, ale takie powinien ten czytnik wg. specyfikacji czytac !!

Niestety, wina lezy ewidentnie po stronie czytnika...wypozyczalnie nie sa
temu procederowi winne :-(

> Nie wiem, moze go trzeba wymienic ? Ktos mial, ma podobne problemy ???

Powtarzam, wymien na inny egzemplarz, ale najlepiej sie go pozbadz i
zainwestuj w inna firme....przykro mi...

--
Pozdrawiam serdecznie,
                  Tomasz "EISLEY" Orciuch