Re: dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: Andrzej Kubicki (andrzej_at_inteko.com.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:49:36 MET

Użytkownik nemecek <rgrabek_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:386925EE.DEAFFA33_at_elka.pw.edu.pl...
> Mam problem z czytnikiem DVD LG 4x. Nie chce mi duren czytac niektorych
> plyt DVD. Maja jedna wspolna ceche - zlotawy odcien
hmm, mam LG 4x (841b) i zero problemów, czyta wszystkie plyty jaki mi wpadly
w rece i które mam:)
nie mialem zadnego problemu z plytami dwuwarstwowymi (np Matrix,
Armageddon).
Noo nie przeczytal mi kiedys jakiejs pirackiej plytki cdr :))

Pozdrawiam

--
Andrzej Kubicki
andrzej_at_inteko.com.pl