Odp: dwuwarstwowe dvd a czytniki

Autor: Wolts (wolts_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 09:06:05 MET

> Mam problem z czytnikiem DVD LG 4x. Nie chce mi duren czytac niektorych
> plyt DVD. Maja jedna wspolna ceche - zlotawy odcien. Nie jestem pewien
> czy to dlatego, ze sa to plyty nagrywane, czyli DVD-R lub DVD-RAM, ale
> przeciez pochodza z pewnego zrodla - wypozyczalni video, wiec ya
> ewentualnosc, chyba nie wchodzi w gre, czy tez dlatego, ze sa
> dwuwarstwowe, ale takie powinien ten czytnik wg. specyfikacji czytac !!
> Nie wiem, moze go trzeba wymienic ? Ktos mial, ma podobne problemy ???

Niestety tez mam ten czytnik i bardzo go zachwalalem, ze cichy, dobra
korekcja itd. niestety wczoraj wlozylem plytke z gier komputerowych (mial z
nia straszne klopoty) (to byl pierwszy problem z tym napedem - mam go od
wakacji) pozniej bez problemu zainstalowalem z jakiegos cd-r gierke i klops,
przestal widziec plyty. Sprawdzalem na Matrixie R1 (zawsze go czytal i to
bardzo szybko) teraz nawet lampka DVD sie nie zapala jak go wloze :(