Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:00:31 MET

>Masz troche racji, ale patrzac z drogiej strony nie myli sie tylko ten
>co nic nie robi... ;-) (zeby nie bylo niejasnosci IMO Twoj AOpen to
>calkiem niezla plytka i rozwazalem jej zakup, ale przy tej cenie
>wolalem Abita.)

Ja tez dla jasnosci powiem, ze pewnie wolalbym Abita (bo z tym usypianiem
pewnie da sie cos zrobic). Tylko ze ja mam jakies moze i bardzo blade
pojecie o PC-tach i umiem cos sobie czasem przy nich zrobic... Natomiast
gdybym komus mial skladac komlputer (a jak ja mu juz skladam to znaczy ze
on/ona sam/a nie potrafi tego zrobic).. to juz Abita bym nie wlozyl...

>Pozdrowka

Pa...

>GLide

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy