HP 7200+

Autor: MaRkY (MaRkY_at_p41.f96.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 14:08:13 MET

Dzień 27 Grudzień 1999 Poniedziałek Radoslaw Sokol -> All:

RS> Spróbuj jeszcze na innym komputerze, czy to nie wina wpływu
RS> czegoś innego. Ale IMHO to koniec tej nagrywarki.

No wlasnie probowalem tez na innym i nic. To chyba rzeczywiscie zmierzch tej
nagrywary. Z drugiej strony to chyba i dobrze bo mialem z nia kupe problemow.

RS> Dopiero niedługo będę miał doświadczenia z Teacem R58S. Na razie
RS> intensywnie użytkuję Teaca R56S-600 i jestem bardzo z niego
RS> zadowolony.

No ja wlasnie jeszcze dzis bede mial Teaca 58s i zobaczymy co to warte.

RS> Wszystko zależy od szybkości dysku. U mnie z nagrywaniem
RS> 6x komputer wyrabia się bez problemu (AMD K6-2 500, 128 MB
RS> RAM, Quantum Fireball EX 6.4 GB UDMA Mode 2). Płytki nagrane
RS> przy 6x czyta nawet stary napęd 4x, więc problemu nie powinno
RS> być i z 8x.

Aha jasne, niestety moje dyski sa raczej wiekowe i niestety nie UDMA, ale PIO4
no ale popatrzymy.

--
/\/\arKy
mailto: marky_at_poczta.onet.pl