Re: "Celeron"

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:50:47 MET

"Szczepan Thil" <halon_at_kki.net.pl> wrote in message
> Jak w BIOS-ie ustawić mnożnik i częstotliwość procesora.
> Dodam że mam CELERON 300A i LX.
> W BIOS-ie wdziale CHIPSET FEATURS SETUP
> mam pozycje CPU Speed (w/HCLK = 66Mhz):-----
> Szczepan
mnoznika nie zmienisz - celerony sa blokowane
nie wiem gdzie sie zmienia u ciebie FSB( na LX moze byc 66, 75 , moze 83) ,
i czy w ogole sie zmienia
(plyta sama moze wykrywac procesor - wtedy nalezy zakleic nozke b21)
To samo dotyczy napiecia ( tez mozna to obejsc zaklejajac odpowiednie nozki)
Nie podales modelu plyty - moze ktos ma taka sama i ci poradzi
A w ogole to poczytaj instrukcje do plyty lub odwiedz strone producenta

Roger