Re: Czym przegrać CD

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 08:10:07 MET

Marcin Skura napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam kłopot z Wormsami2 (multisesion, wiem że to staroć ale zrodziła
>się taka potrzeba). Moja konfiguracja to nero 4, Winoncd 3.7 Yamaha
>6416s, AOpen 40. Nie potrafię skopiować skutecznie płytki jedna sesja
>w nero, wszystkie winoncd, ale dalej nie widzi cd)

dziwny masz problem bo wsumie nie robisz nic skomplikowanego
ale prawdopodobnie problem wynika z tego ze np Nero nie toleruje wiekszosci
innych programow do palenia cdkow poza samym soba

>Przy okazji czy jest jakiś sposób na odblokowanie możliwości
>kopiowania cdromy przez Nero z napędu cd, a nie nagrywarki?

musisz miec zgodny cd z nero - sprawdz na www.ahead.de tam wsio odnosnie
tego jest napisane
moze jak sobie nowsza wersje nero zassasz albo drivery do cd odpowiednie to
ruszysz

tam masz rowniez bootmeny dla posiadania nero i winoncd - tak by sie nie
gryzly

ogolnie to warto tam isc poczytac nieco

Bart
bartek_at_coig.katowice.pl