Czym przegrać CD

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 23:12:45 MET

Mam kłopot z Wormsami2 (multisesion, wiem że to staroć ale zrodziła
się taka potrzeba). Moja konfiguracja to nero 4, Winoncd 3.7 Yamaha
6416s, AOpen 40. Nie potrafię skopiować skutecznie płytki jedna sesja
w nero, wszystkie winoncd, ale dalej nie widzi cd)

Przy okazji czy jest jakiś sposób na odblokowanie możliwości
kopiowania cdromy przez Nero z napędu cd, a nie nagrywarki?

--
 Pisz do mnie na: