Re: Problem z nagranymi CD :-)

Autor: Viki (viki_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 08:03:54 MET

Po pierwsze sprawdz, czy jest to pirat czy oryginalna gierka. Jezeli pirat
to bardzo prawdopodobne, ze po zainstalowaniu taka gierke trzeba jeszcze
zkrakowac.
Po drugie czy masz na dysku zainstalowanego wirtuala lub czy uzywasz np,
fakecd lub podobnego programu do symulowania CD. Jezeli tak, to oznacza to,
ze gierka gryzie sie z tym programem i musisz go wtedy deaktywowac.

Pozdrowienia Viki