Odp: Czym przegrać CD

Autor: siwy (sebastis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 02:09:45 MET

> Jesli sie nie myle to jak pzregrywasz cd-copy to masz tam jakies opcje,
gdzie ci sie pojawia nazwa nagrywarki, najedz na to i zmien na cd. Na pewno
gdzies tam jest, jak sie da sprobuj te wormsy zrzucic na dysk i z dysku go,
nie wiem czemu nie chodzi jeden do jednego, moze masz stare nero, sprobuj
tez bezposrednio z CD na Nagrywarke, pamietaj o IMAGE.

sebastis_at_poczta.wp.pl

Użytkownik Marcin Skura <xxxmskura_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:wuJnOL+7+2d3Bl4jzYZp7LOpbrPQ_at_4ax.com...