Odp: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 22:57:59 MET

> Nie, nie pracuje w fabryce Yamahy, ale te co kiedys robieralem na
> czesci, 4260 i 4416 nie mialy z Philipsem nic wspolnego ...

Wydawalo mi sie, ze kilka tygodniu temu czytalem o jakis nagrywarkach
Yamahy na optyce Philipsa. Ale tez nie daje za to glowy.

> Obie nagrywarki ani razu nie byly w servisie ... masz jakas manie
> Philipsa ?

Nie. Ale wszyscy wiedza jak to jest z optyka tej firmy.

> Z tego co wiem Mitsumi robi swoja optyke ... przeciez to
> tez dosc duza japonska firma, pewnie wszystko robia gdzies na Taiwanie
> czy innej Malezji, ale raczej nie musza brac zlomu od Philipsa.
> Moze teraz biora, ale to co opisuje mialo miejsce 2 lata temu.

Moze uda sie znalezc kogos na grupie kto ma Mitsumi i orientuje sie
jaka jest optyka w nagrywarkach tej firmy.

> Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179

Grasz jeszcze w Q1 ?

--
Pozdrawiam
       Birdy