Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 15:51:03 MET

On Sun, 26 Dec 1999 23:09:20 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Jestes pewien, ze nie ma nagrywarek Yamahy z optyka Philipsa - na 100% ?
Nie, nie pracuje w fabryce Yamahy, ale te co kiedys robieralem na
czesci, 4260 i 4416 nie mialy z Philipsem nic wspolnego ...

>Kiedys Yamaha tez byla dobra (wrecz rewelacyjna), a teraz ? Skoro
>stwierdziles,
>ze optyka Philipsa nalezy do najgorszych to ten przypadek z mitsumi to chyba
>jakis
>cud (no chyba, ze nagrywarka zotala ta sama a zmieniano w niej z dziesiec
>razy
>optyke).
Obie nagrywarki ani razu nie byly w servisie ... masz jakas manie
Philipsa ? Z tego co wiem Mitsumi robi swoja optyke ... przeciez to
tez dosc duza japonska firma, pewnie wszystko robia gdzies na Taiwanie
czy innej Malezji, ale raczej nie musza brac zlomu od Philipsa.
Moze teraz biora, ale to co opisuje mialo miejsce 2 lata temu.

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/