Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 10:57:13 MET

On Mon, 27 Dec 1999 21:57:59 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Wydawalo mi sie, ze kilka tygodniu temu czytalem o jakis nagrywarkach
>Yamahy na optyce Philipsa. Ale tez nie daje za to glowy.
Nie mozna wierzyc we wszystko co sie czyta, ja raczej nie wierze w
nagrywarke Yamahy z optyka Philipsa ... ale moze ???

>Nie. Ale wszyscy wiedza jak to jest z optyka tej firmy.
Wiem ze jest dziadowska, ale dlaczego wkladasz ja w kazda nagrywarke ?
Pewnie Plextory i Teac'ki tez maja optyke Philipsa ??

>Moze uda sie znalezc kogos na grupie kto ma Mitsumi i orientuje sie
>jaka jest optyka w nagrywarkach tej firmy.
Te 2 co widzialem nie mialy ...

>Grasz jeszcze w Q1 ?
Jak mam z kim ?
Ale niestety u mnie na Lanie teraz panuje Q3, a ja nie za bardzo go
lubie ....

pzdr,
Dentarg

--