Re: Pomocy-prosze!

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 13:04:56 MET

Maciek <b_hunter_at_poczta.onet.pl> wrote in message
84367c$8mu$1_at_main.toi.tarnow.pl...
>Kupilem dzieciakowi pod choinke Age of Empire 2- i nie jestem w stanie jej
>zainstalować (gra jest orginalna). Typowa instalacje wywala po 2% a pelna
>wywala przy 51%. Czasami robi blad przed zadzialaniem setupu. Probowalem
>roznych rzeczy i jestem bezsilny a dzieciak zawiedzony. Support Microsoftu
>nie
>pracuje w swieta (maja juz dosc szmalu?). Prosze o pomoc na priva tylko-
>mozliwie szybko (ze wzgledu na dzieciaka).
>DZieki

    Mam taki sam przypadek z pewnym softem. Byz moze jakies ustawienie w
BIOS, przetakowany PROC, karta muzyczna, graficzna powoduja blad i system
pada. Byc moze jest to wina samego windowsa. Przykladowo starcraft nie
dziala na 98 bez sciagniecia pliku z 95tki.

    Najlepiej poszukaj informacji w inecie na ten temat.
    http://info.icm.edu.pl/

Trzymaj sie.
Michal Zadworny
mailto:mikent_at_box43.gnet.pl