Re: Pomocy-prosze!

Autor: Dempsey (dempsi_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 19:45:42 MET

Użytkownik Michal Zadworny <mikent_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ivn94.5033$W3.117153_at_news.tpnet.pl...

> Maciek <b_hunter_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> 84367c$8mu$1_at_main.toi.tarnow.pl...
Microsoftu

> Mam taki sam przypadek z pewnym softem. Byz moze jakies ustawienie w
> BIOS, przetakowany PROC, karta muzyczna, graficzna powoduja blad i system
> pada. Byc moze jest to wina samego windowsa. Przykladowo starcraft nie
> dziala na 98 bez sciagniecia pliku z 95tki.
no dobra rozumiem zeby gra Blizzarda nie dzialala w "dziele" Majkrosoftu,
ale zeby gra ww.producenta na SWOIM sys. op. to juz PARANOJA! Wedlug mnie
to jakis parszywy blond na plytce (zle zapisana).. jak techsupport zakonczy
swiata domagaj sie wymiany plytkki!