Pomocy-prosze!

Autor: Maciek (b_hunter_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 20:43:20 MET

Kupilem dzieciakowi pod choinke Age of Empire 2- i nie jestem w stanie jej
zainstalować (gra jest orginalna). Typowa instalacje wywala po 2% a pelna
wywala przy 51%. Czasami robi blad przed zadzialaniem setupu. Probowalem
roznych rzeczy i jestem bezsilny a dzieciak zawiedzony. Support Microsoftu
nie
pracuje w swieta (maja juz dosc szmalu?). Prosze o pomoc na priva tylko-
mozliwie szybko (ze wzgledu na dzieciaka).
DZieki

--
Maciej Czerwinski
b_hunter_at_tel.debica.pl