Re: Drukarka HP610c - brak komunikacji.

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 13:04:55 MET

janek <jakula_at_poczta.onet.pl> wrote in message
dVk94.4880$W3.113342_at_news.tpnet.pl...
>Czy brak komunikacji pomiedzy drukarka a pc moze byc spowodowany brakiem
>czarnego tuszu, czy tez jest to uszkodzenie drukarki?
>Komputer przy probach drukowania zglasza, ze drukarka nie odpowiada.
>Reinstalacja driverow nie pomogla, zmiany ustawienia portu lpt od spp do
>ecp -bz.
>Skaner na tym samym porcie dziala bez zastrzezen.
>Drukarka podlaczona do innego kompa - objawy jw.
>Prosze o rady - mam troche roboty i kawal drogi do serwisu.
>Pozdro
>janek

    Odacz skaner i podlacz drukarke bezposrednio. Moze ktorys ze zlaczy nie
dolega...
    Ustaw w BIOS ECP+EPP ub EPP. Twoj sprzet powinien dzialac poprawnie na
takich ustawieniach.
     Mozesz zaniesc sprzet do znajomego i sprawdzic.. Nie sadze, aby brak
komunikacji byl spowodowany brakiem tuszu. Moze cardrige nie dolega i takim
bledem sie to objawia. Trudno wyczuc. Pod DOSEM tez nie drukuje?

Michal Zadworny
mailto:mikent_at_box43.gnet.pl
Kawiarenka: http://free.polbox.pl/m/mikent/