Logitech Whell Mouse

Autor: Bojar (pibojar_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 12:21:56 MET

Jako, ze rozpadla mi sie moja stara myszka A4 kupilem sobie pod choinke
Logitecha z kolkiem
No i mam problem - w gierkach typu QII QIII czy UT nie dziala mi kolko
przewijania
W windzie jest ok (w QII jak go odpale w okienku to tez!). Na pelnym ekranie
dupa
Mam Najnowszy MouseWare chyba 8.62
Sciagnalem rowniez z inetu wpis do rejestru, ktory mial podobno moj problem
rozwiazac no i dupa - dalej nie dziala

Moze komus takie zestawienie dziala. Mam plyte na BX na i WIN 95 osr 2
Na plycie z chipset'em ALI i WIN 98 dziala (u mojego bracika)

Moze u kogos to dziala bede wdzieczny za kazde sugestie (oprocz - zmien
winde na 98)
Moze zastosowanie jakiego innego oprogramowania cos zmieni - poleccie cos

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_alpha.net.pl>

  ...and may the Force be with You