CD-ROM HELP!!!

Autor: Aragon (staxoom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 12:14:47 MET

Prosze wszsytkich o pomoc ma CD firmy pionier uzywam go rok i pare miesciecy
ten cd charakteryzuje sie tym ze nie ma szuflady na plyty tylko pyte wklada
sie w otwor,ostatnio cd przestal czytac plyty tzn. wkladam plyte i caly czas
prubuje ja czytac ale bez skutku.Kupilem plyte czyszczaca kotra tez nie
pomogla aczkolowiek cd wyczytuje plyte czyszczaca i plik z muzyka na niej
zawarty.Nie wiem co ma zrobic prosze was o pomoc .
Z gory Dziekuje i Pozdrawiam...