Re: Logitech Whell Mouse

Autor: Bojar (pibojar_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 13:57:16 MET

>No i mam problem - w gierkach typu QII QIII czy UT nie dziala mi kolko
>przewijania
>W windzie jest ok (w QII jak go odpale w okienku to tez!). Na pelnym
ekranie
>dupa
>Mam Najnowszy MouseWare chyba 8.62

No i dalej nie wiem co zrobic
kolko nie dziala tylko w gierkach na pelnym ekranie
gdzie indziej jest w porzadku
Jak to przeskoczyc - probowalem juz wszystkiego
innych driverow, grzebalem w rejestrze i nic, dalej to samo
Prosze pomozcie. Ja juz wyczerpalem swoje zdolnosci
Ps. najnowsze drivery wraz z koniecznym dodatkiem mam zainstalowane
niestety to nie pomaga
Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_alpha.net.pl>

  ...and may the Force be with You