Re: AMD K6-III a Celeron

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 22:27:46 MET

Dnia 23 Dec 1999 12:35:19 +0100 , kac_13_at_poczta.onet.pl (KxC) po
dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>Kochany mily wlasnie mam przed oczyma dwa komputerki:
>AMD K6-III 400 z V3 2000_at_3000 plyta AliV z 128 RAM

>Celeron 400_at_500 z Viper 550 plyta wspaniala Asus P2B z 64 RAM

>1)I odpalone Unreal Return to Na Pali i testuje Misiu kochany niewierny
>Tomaszu
>w 1024x768 AMD 38 klatek
>1024x768Seleron 28 klatek
>2)przed chwila giercowalem na NFS:HS
>Nie ma porównania NIE Moge pogiercowac na Seleronie w 1024x768
>a na AMD miodzio

piszę to raczej jako osoba nie mająca o tym aż takiego pojęcia jak Ty
,ale nawet mnie na tkzw. chłopski rozum wydaje się że nie można
prównywać

kompa z TNT1 i 64 RAMU z kompem z V2000 i 128 RAMU

podając jako wyniki testu ilość klatek na sekundę ,bo jest to
śmieszne.

btw sam mam celera 400_at_450 i badziewiastego i740 z najstarszym biosem
i starymi sterownikami i ........ ?

Odpaliłem Kinpina

u mnie
i u kumpla (K6-2 400 , 1mb cache na płycie,64 ramu, elsa erazor tnt1)
i u niego się przycina i to dość często a u mnie nie ??
czemu - a no przypuszczalnie temu ze ja mam 160 mega a on tylko 64 a
oprócz tego jeszcze jego system chodzi na mag. 100 hz a mój tylko na
75 .Więc nie podawaj takich konfiguracji do porównań.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090