Re: AMD K6-III a Celeron

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 12:35:19 MET

>No i z czym tu dyskutowac?... Rada na przyszlosc - zanim znowu zaczniesz
>tak bajdurzyc o wyzszosci jednego procka nad drugim, wez i wlacz _oba_
>komputery, dobra? Powinienes pracowac w jakim czasopismie typu Chip, PC
>Kurier itp. - tam takie brednie wypisuja, wiec bedziesz sie czul jak u
>siebie.

Kochany mily wlasnie mam przed oczyma dwa komputerki:
AMD K6-III 400 z V3 2000_at_3000 plyta AliV z 128 RAM
Celeron 400_at_500 z Viper 550 plyta wspaniala Asus P2B z 64 RAM
1)I odpalone Unreal Return to Na Pali i testuje Misiu kochany niewierny
Tomaszu
w 1024x768 AMD 38 klatek
1024x768Seleron 28 klatek
2)przed chwila giercowalem na NFS:HS
Nie ma porównania NIE Moge pogiercowac na Seleronie w 1024x768
a na AMD miodzio
I co Ty na to PRZECIEZ MAM PRZED OCZYMA
podkreslam nie jestem zadnym fanem AMD ani Intela
ALE widze to a jak Szanowny kolega Nie wierzy To NIC
niech Mi wytlumaczy czemu TAK Jest a nie TO NIEMOZLIWE skoro
TAK Jest

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml