Re: Droższe impulsy

Autor: Piotr Piecha (peter9_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 22:38:16 MET

(Z grupy: pl.comp.pecet)

>juz zaczelismy!!!!!!
>nasza siec a [juz?????] 5 osobnikow i lacze stale do netu
>i wychodzi to nas ok 50 pln/ miesiac na lebka!!!!!
>a wy modemowcy jakbyscie sie zebrali to byscie z pewnoscia tez sobie cos
>wykombinowali zamiast tylko narzekac!!!!!
>Pzdrowionka
>Fat
>fa_at_sys.com.pl

Ciekawe jak to mam zrobić. Nie wszyscy mieszkają w bloku, a ciągnąć koło
1 km kabla do najbliższego kumpla i to w linii prostej to chyba trochę
daleko jak na sieć złożoną z 2 (słownie dwóch) komputerów.
  Piszesz tak, jakby każdy mieszkał w czworakach i miał parę metrów do
kolesia.

--
Pozdrawiam
Piotr Piecha