Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 11:45:35 MET

> Kochany mily wlasnie mam przed oczyma dwa komputerki:
> AMD K6-III 400 z V3 2000_at_3000 plyta AliV z 128 RAM
> Celeron 400_at_500 z Viper 550 plyta wspaniala Asus P2B z 64 RAM
> 1)I odpalone Unreal Return to Na Pali i testuje Misiu kochany niewierny
> Tomaszu
> w 1024x768 AMD 38 klatek
> 1024x768Seleron 28 klatek

Boze ... ludzie pomyslcie czasami jak cos napiszecie. Jak mozna testowac
procesory (w grach) korzystajac z dwoch roznych akceleratorow ?
Czy tak ciezko wlaczyc software (najlepiej w niskiej rozdzielczosci)
i sprawdzic ta ilosc klatek. Sprobuj sobie przelozyc tego V3 do Celerona
i jeszcze te 128 MB RAMu i zrob test - jak uzyskasz taki sam wynik
to napisz. ROTFL.

--
Pozdrawiam
       Birdy