Re: Vobis i gwarancja

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 12:05:03 MET

>bylby o 50% tanszy niz gdzie indziej. Z tymi plombami to jest przekret i
>takie
>firmy trzeba tepic.

Swego czasu komputery plombowal Optimus ale nie wiem czy czyni to nadal.
Z drugiej strony gdy jedna firma w szczecinie wprowadzila plombowanie to
ilosc reklamacji spadla o 80%.
Nalezy zauwazyc ze sa tez ludzie nieodpowiedzialni ktorzy mysla ze
instalacja modulow wlasnorecznie jest trywialna ale wcale nie jest to takie
proste dla kogos kto pierwszy raz otwiera komputer
widzialem juz procesory (486) wkladane odwrotnie i inne karty PCI wkladane
do gniazd ISA naprawde klient kupil sobie karte dzwiekowa na PCI i potem
wlozyl ja do ISA ale ze mu troche nie pasowala wiec pilnikiem dopasowal do
zlacza przez co uwalil sobie plyte glowna dokumentnie :))))
Do innych przypadkow nalezy zaliczyc podlaczanie kabelkow zasilania w plycie
AT odwrotnie po czym pacjent klamie w zywe oczy ze mu sie samo zepsulo i ze
on nic nie robil.