Odp: Vobis i gwarancja

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 19:20:25 MET

> widzialem juz procesory (486) wkladane odwrotnie i inne karty PCI wkladane
> do gniazd ISA naprawde klient kupil sobie karte dzwiekowa na PCI i potem
> wlozyl ja do ISA ale ze mu troche nie pasowala wiec pilnikiem dopasowal do
> zlacza przez co uwalil sobie plyte glowna dokumentnie :))))

Ale wtedy dana firma komputerowa powinna zauwazyc, ze jest to ewidentne
uszkodzenie
mechaniczne i wogole nie powinna uwzgledniac reklamacji.

> Do innych przypadkow nalezy zaliczyc podlaczanie kabelkow zasilania w
plycie
> AT odwrotnie po czym pacjent klamie w zywe oczy ze mu sie samo zepsulo i
ze
> on nic nie robil.

Jesli serwis jest w stanie stwierdzic na 100%, ze uszkodzenie plyty glownej
wyniklo na wskutek odwrotnego podlaczenia zasilania na plyte to tez
nie powinno byc zadnej reklamacji. (czy aby zasialanie na plycie glownej
nie ma odpowiednich naciec uniemozliwiajace odwrotne podlaczenie zasilania
?)
A co powiesz na przypadki kiedy pada np. plyta glowna - koles oddaje sprzet
do serwisu - serwis wymienia plyte na nowa i kasuje kilakdziesiat zlotych
podajac uzasadnienie w postaci "poprzestawiane ustawienie w BIOSie lub
skasowane pliki windows'a)". A co powiesz na kasowanie ludzi (za serwis),
ktorzy
chca dolozyc do kompa pamieci, dyski, kieszenie lub chca wymienic tasme do
stacji
dyskietek ktora ulegla uszkodzeniu ? Za to sie placi przewaznie ok. 60 zl
(za zdjecie
plomb z obudowy i dolozenie jakiegos scalaka). Nie wspomne ze taki delikwent
przewaznie juz kupuje nowy podzespol wlasnie w tej firmie gdzie zalozyli mu
plomby.

--
Pozdrawiam
       Birdy