Odp: Vobis i gwarancja

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 22:39:59 MET

> Dzisiaj dowiedziałem się w sklepie Vobisu, że w ich komputerach można bez
> obawy zerwać plombę z obudowy bez straty gwarancji. Wiecie coś na ten
temat?
> Czy to prawda i czy zerwanie plomby nie pociąga żadnych konsekwencji? Po
co
> więc ta plomba?

Wlasnie ... gdyby zerwanie plomby nie mialo zadnego znaczenia to by ich
wogole nie
dawali. Gdybym chcial kupic kompa to pierwszym pytaniem jakie bym zadal
w sklepie komputerowym byloby: "czy na obudowie sa plomby gwarancyjne ?"
Jakby powiedzieli, ze "tak" to bym podziekowal i wyszedl - nawet jesli
komputer
bylby o 50% tanszy niz gdzie indziej. Z tymi plombami to jest przekret i
takie
firmy trzeba tepic.

--
Pozdrawiam