Re: terror! terror! TERROR! :)

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 02:44:38 MET

On Wed, 22 Dec 1999 19:11:53 GMT, Michal Durys <misha_at_femina.com.pl>
wrote:

>Hi GLide!
>On 21-Gru-99 you generated such output:

>staracę wsadzając Marvela w AGPx2?
Jak napisalem dzisiaj nie, a jutro... Czas pokaze. Jesli producenci
gierek wpadna na pomysl aby do kazdej wrzucac Tb textur to duzo ;-)

>Ponadto przeczytałem, że karty G400 nie wykorzystują w pełni AGPx4, bo w
>momencie ich projektowania ten standard nie był jeszcze dopracowany.
>Prawda li to?
? Nie wiem. W kazdym razie mi AGPx2 wystarcza. Z reszta BX wiecej nie
obsluguje.

>Też nie znalazłem informacji na ten temat, polski dystrybutor nic nie
>potrafi powiedzieć. Wysłałem maila do Matroxa, może oni coś na ten temat
>wiedzą. :)
Jesli tak to tez chetnie sie dowiem.

>Na mój chłopski rozum to nie powinno być z tym technicznych problemów.

>to dla Athlona będzie to pryszcz. Przepis jest taki: pobieramy klatkę ze
>źródła obrazu, korzystamy z CPU do nałożenia grafiki z komputera i
>wysyłamy na video out. Pozostaje tylko kwestia oprogramowania, które
>potrafiłoby to wykonać.
Jesli wyrobilby sie w rozdzielcosci TV (nie pamietam ile mial PAL -
moze ktos przypomni?) to mialoby to sens. No i to nieszczesne
oprogramowanie...

>Można zastosowac jeszcze inną logikę: skoro genlock do Amigi można kupić
>za 300 zeta, to czemu karta za ok. 1500 zł miałaby tego nie potrafić?
To fakt - genlocki do Amigi zawsze byly tane.

>Montaż nieliniowy jest dobry do bardziej zaawansowanej obróbki
>materiału. Do prostych zadań, jak np. nałożenie loga firmy w rogu ekranu
>tryb liniowy jest znacznie wygodniejszy: będzie szybszy i nie będzie
>wymagał gigabajtów powierzchni na twardzielu.
Jesli to tylko do tego to owszem - myslalem ze cos bardziej
skomplikowanego.

>Poza tym Sub Station Alpha póki co potrafi pracować tylko z genlockami.
>
>Bye!

Pozdrowionka
GLide