Re: terror! terror! TERROR! :)

Autor: Michal Durys (misha_at_femina.com.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 10:45:13 MET

Hi GLide!
On 23-Gru-99 you generated such output:
> Jak napisalem dzisiaj nie, a jutro... Czas pokaze. Jesli producenci
> gierek wpadna na pomysl aby do kazdej wrzucac Tb textur to duzo ;-)

W sumie gierce to dla mnie margines dzialalnosci komputerowej, wiec nie
mam sie za bardzo czym przejmowac.

> Jesli wyrobilby sie w rozdzielcosci TV (nie pamietam ile mial PAL -
> moze ktos przypomni?) to mialoby to sens. No i to nieszczesne
> oprogramowanie...

PAL: 720x576, choc Marvel uznaje jedynie 704x576. Sadze, ze z
wyrobianiem sie nie powinno byc klopotow. Skoro Athlon wyrabia sie z
kompresja do MPEG-2 w locie, to bzdurne nalozenie obrazu przez kanal
alpha to male piwko.

> Jesli to tylko do tego to owszem - myslalem ze cos bardziej
> skomplikowanego.

Ale skadze, po prostu chcialbym miec jak najwiecej mozliwosci.
Gdybym szukal jedynie genlocka to kupilbum go sobie do Ami.

Bye!

--
Michal Durys - mailto:misha_at_femina.com.pl
Best collection of backdrops for Amiga and Anime fan: