Re: Vobis i gwarancja

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 19:02:27 MET

>dawali. Gdybym chcial kupic kompa to pierwszym pytaniem jakie bym zadal
>w sklepie komputerowym byloby: "czy na obudowie sa plomby gwarancyjne ?"
>Jakby powiedzieli, ze "tak" to bym podziekowal i wyszedl - nawet jesli
>komputer
>bylby o 50% tanszy niz gdzie indziej. Z tymi plombami to jest przekret i
>takie
>firmy trzeba tepic.

zgadzam się w 101% ale koleżanka ma takie cudo z Vobisu jeszcze na gwarancji
i chce kupić modem. Myślałem, że jeśli modem ma być wewnętrzny no to trzeba
im zawieść kompa, żeby oni założyli a tu gościu w sklepie mi mówi, że plombę
można spokojnie zerwać - że niby w Vobisie zerwanie plomby nie jest
równoważne utracie gwarancji. Pisałem też na hotline Vobisu ale jeszcze nie
odpisali.