Vobis i gwarancja

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 16:36:06 MET

Dzisiaj dowiedziałem się w sklepie Vobisu, że w ich komputerach można bez
obawy zerwać plombę z obudowy bez straty gwarancji. Wiecie coś na ten temat?
Czy to prawda i czy zerwanie plomby nie pociąga żadnych konsekwencji? Po co
więc ta plomba?

- chodzi po prostu o instalację modemu wewnętrznego do komputera na
gwarancji - pytałem się ile im trzeba za instalację zapłacić, a tu okazało
się właśnie, że niby można spokojnie samemu rozkręcić obudowę.