Re: Vobis i gwarancja

Autor: Matek (matek_at_poczta.fm)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 13:26:57 MET


Witam wszystkich

To co tu napisze nie ma wiele wspólnego z tematem. Ale podważa (w moich
oczach) wiarygodność sieci Vobis.

A mianowicie: Kupiłem skaner Mustek, na który producent udziela 2 lat
gwarancji. Tak się reklamuje i wszędzie jest tak napisane.
Jednak w Vobisie (Zielona Góra), otrzymałem tylko rok.
Skontaktowałem się od razu ze sprzedawcą tych skanerów na Polskę. (za pomocą
Hot Line).
Oznajmiono mi tam, że sieci Vobis także udzielają 2 lat gwarancji na dany
model. (Pan był tak uprzejmy i sprawdził nawet wymieniony sklep).
Po czym ze zdziwieniem (ze dostałem tylko 1 rok) oznajmił bardzo delikatnie
ze w Vobisie zostałem wprowadzony w błąd. Ale to było bardzo delikatne, ja
bym powiedział, że zostałem po prostu oszukany.

Moim zdaniem sprawa wygląda tak:
Po upływie gwarancji Vobisu (czyli np 1 rok i 5 miesięcy od zakupu) skaner
ulegnie awarii. Zaniosę go do Vobis`u oni mi go naprawią za pewną sumę. A w
rzeczywistości sami wymienią skaner na gwarancje nie ponosząc praktycznie
żadnych kosztów. Ale mnie oskubią.
Pozostaje mieć nadzieje że ze sprzętem wszystko będzie dobrze.
A Vobis radzę omijać wielkim łukiem. (przynajmniej ten w Zielonej Górze)

Pozdrawiam
I życzę szczęśliwego nowego roku.
Matek

Użytkownik De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Gd684.81913$Oo3.1882555_at_news.tpnet.pl...
> Dzisiaj dowiedziałem się w sklepie Vobisu, że w ich komputerach można bez
> obawy zerwać plombę z obudowy bez straty gwarancji. Wiecie coś na ten
temat?
> Czy to prawda i czy zerwanie plomby nie pociąga żadnych konsekwencji? Po
co
> więc ta plomba?
>
> - chodzi po prostu o instalację modemu wewnętrznego do komputera na
> gwarancji - pytałem się ile im trzeba za instalację zapłacić, a tu okazało
> się właśnie, że niby można spokojnie samemu rozkręcić obudowę.
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:28:02 MET DST