Re: Vobis i gwarancja

Autor: Tomacz (tomacz_at_poczta.fm)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 11:26:39 MET


Nigdy nie miałem problemów w VOBISIE z plombami.
Bez przerwy coś instalowałem:
a to karty dźwiękowe, modem, pamięci, itd.
Dwukrotnie byłem w serwisie i nigdy nie pytali o plomby. Ponadto sam
mówiłem, że coś poprzestawiałem i proszę o pomoc bo utknąłem. Poprawiali bez
ŻADNYCH komentarzy.
Nawet nie brali za to forsy.
Pod tym względem są OK.

--
                             Tomacz
                   tomacz_at_poczta.onet.pl
Użytkownik De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Gd684.81913$Oo3.1882555_at_news.tpnet.pl...
> Dzisiaj dowiedziałem się w sklepie Vobisu, że w ich komputerach można bez
> obawy zerwać plombę z obudowy bez straty gwarancji. Wiecie coś na ten
temat?
> Czy to prawda i czy zerwanie plomby nie pociąga żadnych konsekwencji? Po
co
> więc ta plomba?
>
> - chodzi po prostu o instalację modemu wewnętrznego do komputera na
> gwarancji - pytałem się ile im trzeba za instalację zapłacić, a tu okazało
> się właśnie, że niby można spokojnie samemu rozkręcić obudowę.
>
>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:27:28 MET DST