Autor: Tomacz (tomacz_at_poczta.fm)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 11:26:39 MET
Nigdy nie miałem problemów w VOBISIE z plombami.
Bez przerwy coś instalowałem:
a to karty dźwiękowe, modem, pamięci, itd.
Dwukrotnie byłem w serwisie i nigdy nie pytali o plomby. Ponadto sam
mówiłem, że coś poprzestawiałem i proszę o pomoc bo utknąłem. Poprawiali bez
ŻADNYCH komentarzy.
Nawet nie brali za to forsy.
Pod tym względem są OK.
-- Tomacz tomacz_at_poczta.onet.pl Użytkownik De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:Gd684.81913$Oo3.1882555_at_news.tpnet.pl... > Dzisiaj dowiedziałem się w sklepie Vobisu, że w ich komputerach można bez > obawy zerwać plombę z obudowy bez straty gwarancji. Wiecie coś na ten temat? > Czy to prawda i czy zerwanie plomby nie pociąga żadnych konsekwencji? Po co > więc ta plomba? > > - chodzi po prostu o instalację modemu wewnętrznego do komputera na > gwarancji - pytałem się ile im trzeba za instalację zapłacić, a tu okazało > się właśnie, że niby można spokojnie samemu rozkręcić obudowę. > >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:27:28 MET DST