Smieszne pytanko zwiazane z monitorem i jego czyszczeniem

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 23:26:56 MET

Hejka!

Calkowite laickie pytania (wczesniej jakos nad tym sie nie
zastanawialem) :-). Ale kto pyta, ten nie bladzi ;-).

Mam pytanko, czego zwykle uzywacie do skutecznego wyczyszczenie monitora
(ekranu)? Czasem sa z tym pewne problemy...

Drugie pytanko, czy np. po uzyciu plynu do szyb ;-))) (wiem, ze bez
sensu, ale moj znajomy kiedys tak robil :-) ) mozna uszkodzic warstwe
anty-odblaskowa (lub inna) w monitorze (oczywiscie nie liczac tego, ze z
zalozenia takie plyny maja powodowac odbijanie sie swiatla - te
blyszczace okna z reklam ;-) )...

To drugie pytanie nasunelo mi sie po przeczytnaiu jednego artyukulu na
i-necie, ktore dotyczylo czyszczenia filtrow do monitora, gdzie pisalo,
ze po uzyciu wyzej wymienionego plynu, otrzymujemy zwykle szklo (?)...

Pozdrawiam :-)
Geralt