Odp: Caviar 6,4 problem

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 11:23:22 MET

> Mam Caviara 6,4 GB i mam taki problem że nie można go odpalić jeżeli jest
> zimny. Jak włączam komputer to słychać tylko jakiś pisk, gdy pochodzi tak
> ok. 1 minuty resetuje i sie normalnie odpala, mam pytanie czy wymienia mi go
> jeszcze na gwarancji?

Zależy, gdzie stoi pecet. Masz ogrzewanie w domu (to nie było złośliwe pytanie ...) ?
Na to wygląda, że napęd karetki głowicy na zimno się gdzieś "klei". Pisk jest chyba dlatego, że
głowica nie może się "oderwać" od talerza. Ale jest to podejrzane, bo by się szybko zepsuła.
Gdyby Ci nie przyznali reklamacji - pozostaje zapalcz elektryczny do gazu, lub z zapalniczki ;-)

--
     -== DooMiniK ==-
doominik_at_wroclaw.eta.pl