Odp: Smieszne pytanko zwiazane z monitorem i jego czyszczeniem

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 00:29:51 MET

Użytkownik Geralt <geralt_at_2n.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:385FFEB0.9F61DA19_at_2n.pl...
> Mam pytanko, czego zwykle uzywacie do skutecznego wyczyszczenie monitora
Ja kupiłem z 2 lata temu fajne chusteczki nasączone spec. substancją. Robi to Basf i pakowane po 100 sztuk.
Wabi się to "Fantastic Clean". Jest tego w sklepach do diabła (np. w hiper-duper-marketach)

> Drugie pytanko, czy np. po uzyciu plynu do szyb ;-)))
A co ma w składzie ten płyn ?

--
     -== DooMiniK ==-
doominik_at_wroclaw.eta.pl