Re: Smieszne pytanko zwiazane z monitorem i jego czyszczeniem

Autor: Artur Sikora (arts_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 09:52:14 MET

Geralt napisał(a) w wiadomości: <385FFEB0.9F61DA19_at_2n.pl>...

>Czy np. po uzyciu plynu do szyb ;-))) (wiem, ze bez
>sensu, ale moj znajomy kiedys tak robil :-) ) mozna uszkodzic warstwe
>anty-odblaskowa (lub inna) w monitorze (oczywiscie nie liczac tego, ze z
>zalozenia takie plyny maja powodowac odbijanie sie swiatla - te
>blyszczace okna z reklam ;-) )...
>
>To drugie pytanie nasunelo mi sie po przeczytnaiu jednego artyukulu na
>i-necie, ktore dotyczylo czyszczenia filtrow do monitora, gdzie pisalo,
>ze po uzyciu wyzej wymienionego plynu, otrzymujemy zwykle szklo (?)...

Dokladnie tak jest !!!
Jak mi kiedys sprzataczka w pracy umyla Highscreena MS 1795P
to nic w nim nie widzialem oprocz wlasnego odbicia - lustro
mi z niego zrobila, ale sie wk...
Od tamtej pory na wszystkich monitorach zostawiam kartke:
"Prosze NIE MYC monitora"

art