Annihilator - problem

Autor: Metzger (kubakal_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 02:21:06 MET

Hi!

Mam P2 350 (nie podkrecany), 64 MB RAM 100 MHz, plyte SOYO Intel BX SY-6BB
(AGP 2x).

Najpierw mialem Annihilatora Pro, po odpaleniu jakiejs gry na OpenGL
komputer sie restartowal. 2D i D3D dzialaly bez problemu. Pozniej zaczal
nawet na software Quake 2. Ustawialem opcje w menu (bez perturbacji), po
czym wchodzilem do gry, obraz migal i znieksztalcal sie i po 5 sek byl reset
(objawy jak po overclockingu, jednak nie odpalalem zadnego Tweakera).

Teraz mam na probe zwyklego Annihilatora i komp resetuje sie juz na logo
Windows.

Probowalem wszystkich sterownikow. Dedykowane Creativa dzialaja (ale jest to
samo), a np. Detonator pisze, ze nie znalazl chipa NVidii i zawiesza komp.
Instalowalem od nowa Windows, upgrade'owalem Bios plyty, probowalem
wszystkich zalecanych ustawien Biosu i nic.

Slyszalem, ze moze byc to wina napiecia AGP. Prosilbym o podanie adresu
strony, gdzie jest wykaz plyt z niewystarczajacym napieciem. Czy wszystkie
karty z GeForce sie tak zachowuja i czy jest to powod do zmiany plyty (i na
jaka)?
Odp. na priv.

Metzger (kubakal_at_polbox.com)