Odp: Problem z pamiecia...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 17:48:59 MET

Witam,

> Za duzo holesterolu? Zmien diete ;-)

;-)

> IMHO do powaznej grafiki to nawet 128 malo.

Wiem, ze to jest malo, ale kupowalem kompa akurat wtedy gdy ceny pamieci
poszly w gore i byla nadzieje na to ze spadna... i caly czas czekam :)

> 3Mb jako jpg na dysku czy w pamieci? (to istotna roznica)
> Strach pomyslec co by bylo gdybys wrzucil grafike A4 300dpi (kilka
> warstw).

Hmm.... zajmuje tyle jako psd :)

> Stawialbym na system lub malo miejsca na dysku. Niezaleznie jedank
> sproboj przetestowac pamieci jakims programem do testowania (ten watek
> byl chyba niedawno walkowany), lub wyproboj pamieci w innym kompie.
> Poza tym w Shopie mozesz ustawic primary, secondary, third i fourth.
> Jak to u ciebie wyglada?

Pewnie zrobie to i to... jezeli chodzi o primary i sec, to 1 mam ustawiony
na dysk D (800MB wolnego) i 2 jako C (200 wolnego).

Pozdrawiam,

Szymon Janicki

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl