Odp: Co kupic?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 17:22:40 MET

> Co dla ciebie znaczy "porzadne" FPU.

Tzn. przynajmniej tak szybkie jak w odpowiednikach Intela.

> Bo jak dla jednych "porzadne" FPU moze
> miec 486 a dla innych PIII. Moze chodzi ci o FPU Intela, ktore jest
szybsze
> w Celeronie niz w K6-2?

To co podałeś to dobry przykład :-)

> Tylko nie pisz, ze ktos moze potrzebowac komputera do skomplikowanych
> obliczen matematycznych i zastosowan typu CAD, bo ktos taki kupuje Athlona
> lub jak jest laikiem to Pentium III.
> Do gier samym FPU nic nie zdzialasz. Za ok. 1000 zl kupisz lepszy sprzet
na
> Super 7 niz na Slot 1.

A kto pisze o samym FPU ?
FPU to jeden z najważniejszych elementów procesora jeśli chodzi o gry.
Kupując procesor do gier jedynym rozsądnym wyjściem są procesory Intela oraz
Anathol.
Nie rozśmieszaj mnie też z tym lepszym sprzętem na S7 za 1000zł :-)
Ciekawe co za to kupisz ? K6-2 i tanią płyte AT ?
Ja za 1000zł kupie dobrą płyte AT oraz Celeronka i do gier będzie to
rozwiązanie dużo
lepsze niż inwestowanie w niewypały (pod względem FPU) typu K6-2.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\