Re: Problem z pamiecia...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 02:13:56 MET

On Sat, 18 Dec 1999 15:05:55 +0100, "Szymon Janicki" <janicki_at_onet.pl>
wrote:

>Witam,
>
>Mam ostatnimi cazsy problem z pamiecia, przynajmniej wszystko wskazuje na
>to, ze jest to wina pamieci...
Za duzo holesterolu? Zmien diete ;-)

>Photoshop, Corel i itp. Jakies 2 miesiace temu, zmienilem kompa na PIII500
>ze 128MB RAM'u, 2 dyski - sigejty - 3.2 i 2.1.
IMHO do powaznej grafiki to nawet 128 malo.

>Gdy obrabiam jakas grafike w PS to system wywala okienko o braku miejsca na
>dysku C: (na tym mam ustawiony scratch disk w PS) i chce mi go porzadkowac.
Win98? On zawsze wie lepiej czego potrzebuje wlasciciel...

>Czasami tez, gdy chce zapisac jakis plik w PS to pokazuje mi on blad o braku
>miejsca na dysku, gdy w rzeczywistoci ma on jeszcze 150MB wolnego
>(przestrzen ta jest uzywana przez scratch'a? Przeciez otwratego mam tylko
>PS'a a obrabiana grafika zajmuje jedynie 3MB)
3Mb jako jpg na dysku czy w pamieci? (to istotna roznica)
Strach pomyslec co by bylo gdybys wrzucil grafike A4 300dpi (kilka
warstw).

>Czego to moze byc wina? Dysku? RAM'u (przy starcie kompa wykrywane jest
>normlanie ~130)? Zawalonego systemu?
Stawialbym na system lub malo miejsca na dysku. Niezaleznie jedank
sproboj przetestowac pamieci jakims programem do testowania (ten watek
byl chyba niedawno walkowany), lub wyproboj pamieci w innym kompie.
Poza tym w Shopie mozesz ustawic primary, secondary, third i fourth.
Jak to u ciebie wyglada?

>Prosze, pomocy! Juz dluzej tak nie wytrzyam :)
Nie dziwie sie. Tez bym sie denerwowal ;-)

>Pozdrawiam,
>Szymon Janicki

PS. Cos mi sie zdaje, ze w sumie nic konkretnego nie powiedzialem.