Odp: Sb Live i line IN

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 17:14:44 MET

> Dzieki za rade, ale remote jest zaladowany . W moim SB live 1024 ver.
4830
> nie ma regulacji Line in. . Pilot do karty dziala, zmieniaja sie kanaly a
> miejscu glosnosci gdzie byl suwak jest pusto.
> Poprzednia wersja Live w mixerze miala regulacje Line in a w tej
> w Souround Mixer nie ma albo cos zle mi sie zainstalowalo.

Nie ważne jaką masz wersje Live. Ważne jaką wersje LiveWare masz
zainstalowaną.
Zresztą każda wersja LW ma sterowanie głośnością line-in więc
najprawdopodobnie
w Twoim przypadku również ono jest tylko nie możesz go znaleść :-)
W mixerze kliknij lewym przyciskiem myszy na jednym (obojętnie którym)
znaczku
nad suwakiem głośności (np. na znaczku od MIDI) a pojawi się menu w którym
są wszystkie regulacje głosności do wyboru. Musi też tam być line-in.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\